منتدي الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاي تعكنن على مراتك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

ازاي تعكنن على مراتك Empty
مُساهمةموضوع: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 01, 2008 4:23 am

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة قالها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل . كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب
( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة
طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات . يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى .ولو طبخة بامية . جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 10:23 am

ههههههههههههههه حرام عليك وتهون عليكم بردو Embarassed
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 1:48 pm

هههههههه عادى بقى هو بصراحة متهونش عليا بس عادى بقى
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 6:29 am

وزاي تعكنن على زوجك انصحنا ههههههههههههههههه Embarassed Very Happy I love you Rolling Eyes
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 12:42 pm

انت كدة مش ح عكنن عليها وبس انتا كدة ح جبلها الضغط والسكروياعلم ح يحصل اية تانى ,بس اقولك كلام فى سرك ومش عاوز ك تقولة لحد خاصة البنات علشان ميشمتوش فينا, اللى بيحصل العكس يعنى الراجل غلبان جدا ومش بتاع مشاكل مسكين, يعنى مراتة هى اللى مطلعة عينةوهى اللى بتعكنن علية لحد متوصلوة لدرجة ان هو يشد فى شعرة دة لو كان اصلا لسة فى شعر , يعنى احنا من الا خر ما بينخدش حق ولا باطل معاهموربنا يكون فى عونا ..
flower
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 3:38 pm

أمال أنا جايب الموضوع ليه يا محمد ما هو علشان كده وبعدين إنسى يا ملاك إن أجبلك حاجة زى ديه ده بقى المفروض يبقى منك إنتى بقى مش منى أنا
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:28 pm

الحقوني يا بنات دول اتحامو عليا فينكم يا بنات طيب انا حتصرف لحد متيجو

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes يعني اهون عليكم تعملو فيا كدا طيب موضوع واحد يهدي نفوس Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Rolling Eyes
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:35 pm

أبقوا قابلونى لو عرفتوا تعملوا حاجة ههههههههههههههههه geek geek geek geek geek
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 6:15 pm

انت الظاهر البراءة متنفعش معاك انا قلت ينزل موضوع سامع والى....................... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 6:26 pm

أعملى إللى تعمليه مش بنخاف من الحركتين دول وبعدين إحنا كنا خلاص عفونا عنك مالك بقى فى إيه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 1:54 pm

flower بص ياستى انا اقولك ازى الوحدة تعكنن على جوزها لدرجة اللى هى توصلة لحالة غير طبيعية وتخلية يكلم نفسة , اقولك ازى بحاجة بسيطة جد ا, اللى هى تيجى كل يوم الصبح فى الوقت اللى يكون مندمج فية مع النوم , وتكوب علية ماية متلجة واكيد طبعا هى مش ح تقولة اللى انا اقصدة , علشان ميقومش ير ميها من البلاكونة , بجد علشان اكتر حاجة بعكنن على الراجل انى واحد يصحى من النوم وهو مش عاوز يصحى , وغير كدة تاتى فى المرتبة التانية فى العكننة , اللى الوحدة تكون طالباتها كتير كتير اوى سواء لا زمة ومش لازمة, ويعنى علية دمة بيتحرق خاصة لوكان بخبل شوية, اصل الجماعة البخلة دول ربنا يكفيك شرهم flower وكمان ممك تعكنن علية عن طريق الا كل ازى تكترو ا الملح شوية لا مش شوية كتير وياسلام الحركة دية تحصل لم يكون لسة جى من الشغل وتعبان اوى وجعان وتجى هى وتكمل علية ,بجد ح تلقية سايب الشقة وطفش flower وياسلام باقى لما تيجى الوحدة وتقعد تضحك فى وشة ههههههههههههههههههههههههههه سواء بسبب او من غير سبب ح تلقية شخص تانى اتقلب 180 درجة مؤ ية, ويعنى وشة يحمر و العرق ينزل كمطر ويسال نفسة هى بتضحك لية, يعنى من الا خر بيشك فىنفسة flower واللى يعكنن علية اكتر اللى ان الوحدة تروح عند مامتها ويكون معاها مفتاح الشقة , وتلطعة علىال باب كل اللى نزل وطالع يشوفة وهو مسكين مش بايدةحاجة يعملها ,ويسلام لما تقطع علية الماية وهو بياخد حمام والصابون ياكد ان يحرق العينين الجملا تين هههههههههههه وهى طبعا مش ها تقولة علشان انتم عرفين اوى رد فعلة لو عرف هايكو ن اية ؟ا بس خلاص كدة , بس بجد فى مواقف كتير اوى تعكنن علية ولو عاوزين تعرفوها اسالو ا االزوجات الغاوية عكننة واكيد فى كل بيت هلاقيهم اصل دول مابيخلوش من منة flower واتمنى يارب تكون الا سرة العربية فى اجمل حال وسعادة ,
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 3:13 pm

إيه يا محمد إنتا معانا ولا معاهم فى إيه
وبعدين إنتا إللى إنتا قلت عليه ده كله بيعملوه منغير ما تقول أمال أنا جايب ليه الموضوع بتاع إزاى تعكنن عليهم ده ليه مش من فراغ يا حبيب قلبى
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 3:52 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه اولا انا بشكرك يا محمد على النصائح الجميلة دي الي حتبعها انشاء الله لو كنت عايزة اطلق يعني مش ححتاج محامي يخلعني وتانيا انقهر من غيظك يا ميدو Wink geek geek geek geek ههههههههههههههههههههه وتالتا انا بشكرك يا محمد لانك رجعت ليا تقتي في نفسي يعني دور ابراءة نفع Embarassed Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:00 pm

أهوه عجبك كده ياعم محمد أهم كدا يتمسكنوا لحد ما يتمكنوا ماشى ياعم أنا هشوف محامى تانى غيرك لينا طلاما بقيت خلاص المحامى الخاص بتاعهم
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:04 pm

ههههههههههههههههههههههه يا غلبان بقيت لوحدك لانيس ولا ونيس ميجبوها الى بنتها Razz Razz Embarassed Embarassed Rolling Eyes Rolling Eyes Wink Wink Twisted Evil Twisted Evil geek
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:06 pm

ماشى ماشى ماشى شكرا يا عم محمد خلتهم يشمتوا فيا على العموم العبرة بالنهاية
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:10 pm

لا والله مش بشمت بس بتريق طيب نعمل هدنة هههههههههههههههههههههه عشان بجد بقينى زي الفار وقط هههههههههههههه Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Embarassed Embarassed Embarassed flower
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:11 pm

أمرى لله ما أنا مضطر هعمل إيه ما أصل أنا لواحدى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 4:58 pm

flower اية ياجماعة انا قصدى اهد ى النفوس من اشعللها, flower
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 5:00 pm

ماشى ماشى ماشى براحتك ياعم إحنا كده كده خلاص هدينها جاى بعد خراب ملطا ماشى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالأربعاء يناير 21, 2009 2:50 pm

موضوع رائع والى الامام
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعكنن على مراتك   ازاي تعكنن على مراتك Emptyالسبت فبراير 21, 2009 11:24 am

ربنا يسامحك والله يا سمسم نفسى تحسسنى مرة إنك على الأقل فى منتدى الضحك يا جدع

ازاي تعكنن على مراتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-