الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نكت المتزوجون

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: نكت المتزوجون   الأربعاء أكتوبر 08, 2008 4:48 pm


واحد كريم تزوج وحدة كريمة .. جابو ولد .. أعطوه للجيران




ولد يسأل أمه ليش جارنا يجيب لنا كل شي ؟ قالت له : لو أتكلت على أبوك حتى أنت ماجيت




واحد جدته عيانة و رافضه الاكل فسألها تاكلى مهلبية والا اجوزك.. قالت له لأ يابنى المهلبية ناشفة على سنانى




'فيه واحد مايحب زوجته ابد ومع ذلك لما سافر وداها معه ليش؟؟؟؟؟؟ علشان اذا رجع من السفر ما يسلم عليها !




واحد بحب مراتو اوي فقال لها اذا اشترتلك سيارة تديني ايه قالتلو نصف عمري قالها خلاص حشتريلك اتنين






الزوجة رجعت البيت متأخرة جوزها قالهااتأخرتى لية قالت له أصل كان فى واحد بيعاكسنى قال لها هو بيعكسك انتى أتأخرتى لية قالت له أصل كان ماشى براحة ...




_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الأربعاء أكتوبر 08, 2008 4:50 pm

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية
>>الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء"
>>قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم
>>بنقع فيها.."
>>
>>واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له:
>>"بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون
>>كتب تاريخ انتهاء العقد فين
>>
>>واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب
>>فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟
>>واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا
>>الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه
>>كدا؟؟؟" الزوجه:"ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟"
>>الزوج: "يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه
>>صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا
>>الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير
>>يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون
>>...!!"
>>
>>نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع
>>تجمعو ليعرفوا النتائج الأضراب
>>
>>فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى
>>البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش
>>حاجة، تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".
>>وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى
>>البيت الاسبوع دة"، اول يوم مشوفتش حاجة، تانى يوم بدا يعمل الاكل
>>تالت يوم عشانى وغدانى برة."
>>جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت
>>الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت
>>يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال."
>>
>>مرة واحدة قالت لجوزها "إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، الراجل طلقها
>>و رجع لأيام العذوبية
>>
>>مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على
>>حل شعرها
>>
>>واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت
>>الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى
>>إنقعى الرز
>>
>>واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد
>>
>>مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها
>>"هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"
>>
>>مرة حماة أرادت اختباره اجواز بناتها، فاخذت الأول وعملت نفسها
>>اتزحلقت في البحر فنزل وراها وانقذها، تانى يوم وجد عربية بيجو ومكتوب
>>عليها "هدية من حماتك" وفعلت نفس الشئ مع الثانى فاحضر لها الاسعاف
>>ووجد فى تانى يوم عربية بيجو ونفس الرسالة، أما الثالث فسبها تغرق،
>>ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس ومكتوب عليها "هدية من حماك

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 1:47 pm

ملاك الحب 1 كتب:
مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية
>>الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء"
>>قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم
>>بنقع فيها.."
>>
>>واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له:
>>"بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون
>>كتب تاريخ انتهاء العقد فين
>>
>>واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب
>>فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟
>>واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا
>>الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه
>>كدا؟؟؟" الزوجه:"ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟"
>>الزوج: "يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه
>>صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا
>>الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير
>>يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون
>>...!!"
>>
>>نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع
>>تجمعو ليعرفوا النتائج الأضراب
>>
>>فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى
>>البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش
>>حاجة، تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".
>>وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى
>>البيت الاسبوع دة"، اول يوم مشوفتش حاجة، تانى يوم بدا يعمل الاكل
>>تالت يوم عشانى وغدانى برة."
>>جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت
>>الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة، تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت
>>يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال."
>>
>>مرة واحدة قالت لجوزها "إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، الراجل طلقها
>>و رجع لأيام العذوبية
>>
>>مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على
>>حل شعرها
>>
>>واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت
>>الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى
>>إنقعى الرز
>>
>>واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد
>>
>>مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها
>>"هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"
>>
>>مرة حماة أرادت اختباره اجواز بناتها، فاخذت الأول وعملت نفسها
>>اتزحلقت في البحر فنزل وراها وانقذها، تانى يوم وجد عربية بيجو ومكتوب
>>عليها "هدية من حماتك" وفعلت نفس الشئ مع الثانى فاحضر لها الاسعاف
>>ووجد فى تانى يوم عربية بيجو ونفس الرسالة، أما الثالث فسبها تغرق،
>>ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس ومكتوب عليها "هدية من حماك


موضوعك كله جامد جدااااا وبجد أنا مت أوى من الضحك بس ده بقى عجبنى أوى أوى أوى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 2:33 pm


ههههههههههههههههههههههههه دا انت ذوق في اختيار النكت هههههههههههههههههه
شكرا على الرد

Razz Razz

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 2:34 pm

إيه وحش هو يعنى أنا إللى كنت حاططها يعنى لو زوقى وحش

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 2:42 pm


لا الاه الا الله هو انا قلت حاجة غلط والله بجد بقلك ذوقك حلو

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 2:47 pm

أيوه كده ناس مبتجيش غير بالعين الحمرة لازم نشخط ونزعق

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:07 pm


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ماثي ماثي يجيلك يوم يا ظالم

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:15 pm

لالالالالالالالا خلاص متزعليش يا عثل

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:22 pm


Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
ربنا على الظالم والمفتري

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:22 pm

ههههههههههههههههههه ما خلاص بقى إيه شغل الشحاتين ده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:29 pm


على راي المثل جى يكحلها عماها
Sad Sad Sad Sad

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:32 pm

ههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dodo
عضو فـــعال
عضو فـــعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 462
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 3:47 pm

ههههههههههههههههههههههه ياخربيت عقلك ده انا موت من الضحك هههههههههههههههههه
هيلين جدآ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 09, 2008 4:13 pm


اه يا عقلي عقلي اتخرب اه ياني
ههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على الرد يا عسل

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 23, 2008 11:44 am


نكت المتزوجين

واحد عصبتو مراتو
فقال الزوج وهو يصرخ . كل مرة هات هات مفيش مرة خد
قالت الزوجة . خد البنطلون للمكوة

في وحدة متزوجة واحد غبي مرة يوم من الايام طفى الكهربة في الشقة قالت الزوجة لزوجها عطني علبة الكبريت تراها على يمينك قالها يا خبلة : شلون تبين اعرف يميني من شمالي في هالضلمة

فيه واحد بدوي ولدت زوجته بنت في الليل, قتلها...ليش؟ قال ماعنده بنات يوصلن آخر الليل ...

الزوجه: لقد رأيت جارنا يقبل زوجته لماذا لاتفعل مثله الزوج: هل تعتقدين ان جارتنا سوف توافق


_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي


عدل سابقا من قبل ملاك الحب 1 في الخميس أكتوبر 23, 2008 11:59 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 23, 2008 11:50 am


واحده قاعده مع جوزها قاعده رومانسيه بتقوله: قولى حاجه تحسسنى بالامان وانا معاك قال لها:قسم البوليس



مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!! لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية في الدولاب... الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها


كمسارى راح يتجوز لقى المهر ناقص كتب الباقى على دهر التذكرة !!!!!!



مرة ديك بيقول لفرخة تتجوزيني عرفي ؟
قلتلة ده بابا يدبحني



دكتور بيطري بغازل خطيبته قال لها أنا بهيم في حبك ردت وقالت وأنا ما أنا أقدر أرفسلك طلب

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي


عدل سابقا من قبل ملاك الحب 1 في الخميس أكتوبر 23, 2008 11:59 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 23, 2008 11:58 am


احد اسمه نادر تزوج وحدة اسمها نادرة جابو ولد سموه مهدد بالانقراض ...


وحده تقول لزوجها يا ليتني أخذت إبليس ولا أخذتك قال: لا ... ما يجوز أخ ياخذ أخته! ...


ليش العزابية بكونوا غالبا نحاف و المتزوجين سمان؟؟ العزابي بيرجع على بيتو بيقتح البراد مابيلاقي في شي جديد ... بيروح بينام المتزوج بيرجع على بيتو بدو ينام بشوف مرتو.... قام بيروح على البراد ...

واحد دلوع تزوج وحدة دلوعة جابو ولد سمو ياااااااااااااي ...

واحد تخانقت مرتو مع الشغالة قام حط كل وحده في بيت ...

في رجل سعيد تزوج امراه تعيسه جابو ولد سموه يا فرحه ما تمت ...


_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الأحد أكتوبر 26, 2008 11:48 am

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام

علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها:

خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم




*****************


واحد قابل صاحبه وقاله الحق مراتك بتخونك فى الغابة فراح جوزها

جرى بسرعه ولما رجع صحبه سأله عمل ايه فرد عليه وقاله يا أخى الناس

دى بتهول اوى شجرتين ويقولوا غابة !!!!!!!!!!!


********************





واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له:


"بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها:

"مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين"

*******************

واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!!

تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟


*********************


مرة واحد بيسال مراته انتى بتحبينى اد ايه قالتله

اد ما انت بتحبنى قالها وليه كده انا عملتلك حاجه لاسمح الله

[/size][/size][/b]
[/size]

_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الأحد أكتوبر 26, 2008 4:26 pm


صبااااااااااااح الجمال بجد يا عثل إنتا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الإثنين أكتوبر 27, 2008 1:57 pm


صباح الهنى مرسي على الاهتمام



_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dodo
عضو فـــعال
عضو فـــعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 462
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس أكتوبر 30, 2008 10:34 am

هههههههههههههههههه بجد حلوين اوى تسلم ايدك
ومستنين الجديد ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الجمعة أكتوبر 31, 2008 9:26 am


تسلم ايدك على الرد


_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الخميس يناير 08, 2009 10:21 am


واحد ماشى مع خطيبته وأخر انسجام فقالها "عارفة أية هو الحب وأية الجواز؟" قالته "لا " ‏قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء"
قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى الحفرة اللى ‏واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

__________________________________________________ ____________________

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ‏ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين.

__________________________________________________ ________________________

‏ واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد ‏بتاعتي؟؟

__________________________________________________ ________________________

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. ‏طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟"
الزوجه:"ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج: "يا بنت الحلال، ده ‏أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع،الزوج قاعد في ‏أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت ‏الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون

__________________________________________________ ____________________

مرة واحدة قالت لجوزها "إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، الراجل طلقها و رجع لأيام العذوبية

__________________________________________________ ___________________-

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

__________________________________________________ ______________________

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ...
راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

__________________________________________________ ______________________

واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد

__________________________________________________ ____________________

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى ‏بتجيلك؟"

__________________________________________________ _____________________‏

مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا هتعمل إيه؟" ‏قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى عيد جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال فى عيد ‏جوازكوا الخمسة وعشرين هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"

__________________________________________________ ______________________

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة
سأل الممرضة ماله ده ‏؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..
دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة ‏بالشبشب قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها‏ ؟؟

__________________________________________________ _______________________

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلي قالتله هو انت اشتريت سيارة قالها لأ اشتريت زامور

__________________________________________________ _____________________

الرجل: أنا عايز حاجه تهدي أعصابي يا أستاذ!!
المحامي: لكن أنا محامي مش دكتور..
الرجل: عارف...ما أنا عايز أطلق مراتي




_________________
افتح قناة قلبي....شوف برنامج بحبك.....اوعة تغير المحطة.....هتسمع خبر عاجل...وحـــشــــــتــــــــنــــــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: نكت المتزوجون   الأربعاء يناير 21, 2009 2:00 pm

موضوع جيد والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نكت المتزوجون
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي الحب :: منتديات المنوعات :: منتدي الضحك و الفرفشة-
انتقل الى: