الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

اجمل كلام في الحب

كاتب الموضوعرسالة
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة

انثى

مُساهمةموضوع: اجمل كلام في الحب   الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 9:17 am

انا عيزة ادور في ماضيكم او لسة معاكم في اجمل كلام سمعتو في الحب قلتهولك حبيبتك ولا قلهالك حبيبك ومتتحرجوش احنى هنا زي الاخواة انا عن نفس حكتب اجمل كلام سمعتو حتى لو كان الي قالو بيكدب المهم جمل تكون انت او انتي حبتها او حبتيها يارب تسمعو كلام حلو ديما انا حكتب اجمل كلام سمعت

انا بعشق عيني عشان شيفاك وبهوى وداني عشان سمعاك
حبك دوايا وكلامك غنايا
بخاف عليكي
يا كلي اجمل كلام همساتك.....
....................
..................
...............
..........
.......
....
..
.

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
I love you I love you
Rolling Eyes

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل كلام في الحب   الأربعاء أكتوبر 01, 2008 4:53 pm

flower بص ياستى انا اكلم بجد انا من النوع اللى فى قلبة على لسانة يعنى ميعرفش ينافق, وانا حصلت معايا مواقف كتير كنت بقول فيها الصرحة سواء بالجانب السلبى اوبالجانب الايجابى, وعلى كل حالة انا معرفش اشكل كلام ,خاصة لما يكون فى الحب, يعنى اقصدكلام الشعر والغزل والقمر راحا ومرجعش وياليلة وياقيص والحورات التقيل ديةيعنى مثلا انا كنت بحب واحدة فى الكلية وحب حقيقى وعلى رغم كدة مكنتش بقدر اعبر كويس لما بقبلهافى الجامعة تكفى كلمة بحبك اللى على ليسان ودة يرجع لعدة اسباب منها, اللى انا صعيدى قفل شوية وممكن اخاف اوصف القمر وقول كام بيت شعرعلى كام قصيدة بفتكرونى انا جيى من المريخ ولا حاجة ,اصل الكلام المزوق مينفعش اليومن دول بجد ,اقول لية وامر الى اللة علشان البنات مابسعدش على كدة ازى يعنى مثلا انا اعرف واحد بيحب وحدة وكانة بيحب واحد صحبة يعنى البنت ما بقلهوش كلمة تبر الريق ,علشان هو يقولها مالذة وطاب من الكلام وهو يعنى معذور وعندة حق اللى هو مايكلمش خالص,على العموم, على رغم كل دة انا ممكن اكتب ليها كلام معرفش اقولة بلسانى وكمان انا من النوع الصريح اللى مايحبش يجامل يعنى انا بعز واحدة وجيت فى يوم وبقولها انتى تشبهى سعاد حسنى ,راحت مستغربة اوى مع انى انا بكلمها بجد بس هى مش شايفة كدة بس انا بقولها انتى بجدفيكى كتير من سعاد حسنى فى كل حاجة شقاوتها ودلعها وحبها لغير وغير وغيرة كتير flower وارجوا اللى انا مكنتش طولت عليكم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل كلام في الحب   الأربعاء يناير 21, 2009 7:30 am

بارك الله فيك والى الامام دائما
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل كلام في الحب   الأربعاء يناير 21, 2009 11:52 am

ههههههههههههههههههه

انت اكيد مقرتش الموضوع انا سالت

أسير الحب
المشــرف العــام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل كلام في الحب   الخميس يناير 22, 2009 1:16 am

موضوع جامد يا ملاك وأنا مخدتش بالى منه خالص من ساعة ما إتحط بس هرد عليه
بصى ياستى أجمل حاجة بسمعها من حبيبتى لما تقولى أنا ليك وإنتا ليا يا محمد مهما يحصل مفيش حاجة هتفرقنا عن بعض وإعمل إللى عليك وسيب الباقى على ربنا ثم عليا أنا ببقى ساعتها فى قمة التحمس لأنى أكون أحسن وأحسن ويفرحنى أكتر لما تقولى يا محمد أنا مكان ما تكون أنا معاك يعنى ما تشغلش دماغك بعد المكان بينا المهم نبقى مع بعض بصراحة أحياناً كان لسانى بيتلجم وميعرفش يقول حرف واحد قدام كل الكلام ده ده غير طبعا الكلام الجميل إللى كنت بسمعه

اجمل كلام في الحب
صفحة 1 من اصل 1