منتدي الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

التسامح في الحب

أسير الحب
mohamed barakat
ملاك الحب
hithamman
فارس الرومانسية
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسية
المــــدير العــــام للمنتدي
فارس الرومانسية

ذكر

التسامح في الحب - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 5:03 am

عمر التسامح ما كان ضعف التسامح ده هبه من عند ربنا والبني ادم اللي بيحب بجد وقلبه ابيض لازم يسامح لان الاساس موجود وهو الحب الحقيقي ومدام الاساس موجود يبقي اي شئ بيعدي ومين مش بيغلط ومين مش عنده مشاكل عمر الدنيا ما هتمشي لو عقدناها لازم نقدر بعضينا ونحافظ علي الحب ده بكل طاقتنا.................واسف اذا كنت طولت عليكو
https://grouploving.yoo7.com
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 6:22 am

كلامك جميل اوى يا فارس الرومانسية بس فى حاجة التسامح بيبقى ضعف فى حالة واحدة لو المشكلة إللى سمحنا فيها ديه كانت حاجة مينفعش يتسامح فيها وسمحنا ومع ذلك إتكررت مرة وإتنين ساعتها ده بقى يبقى ضعف لأنى كده بديله فرصه لأنه يكون أنانى لأنى تعالى كده لو أنا إللى غلط بعد ما إديته الفرصة مرة وإتنين زى ما إنتا بتقول والغلطة ديه كان عادية كده وصغيرة شوف إيه إللى هيحصل أتمنى يا هيثم أكون قدرت أوصلك إللى عايز أقوله
soma
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 3:38 pm

التسامح في الحب شي جميل بس كل شي له حدود ممكن اسامح مره اتنين اكتر من كده بصراحه من راي مينفعش التسامح كتير بيسبب مشاكل كتير هيبقي في تعود بقي اني كل ما ازعل حد هبقي واثق ان اللي بحبه هيسامحني يبقي هغلط مره واتنين وتلاته ومن راي برضو ان التسامح كتير اوي اهدار للكرامه
وطبعا ديه وجهة نظر واكيد في ناس مش هيادوني في الكلام ده بس ده راي 0 وانا سعيده جداااااااااا اني اشتركت معاكم ويارب تتقبلو راي
monaia
عضو جديد
عضو جديد
monaia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 4:06 pm

منورة ياسمسمة ياعسل .هو انا مش من رايك اوى فى ان التسامح اهدار للكرامة اوى.بس فى حالات كتير ممكن .وبجد منورة.ويارب دايما.معانا بارائك.
منايا Wink
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 4:30 pm

قبل كل شئ برحب بيكى يا أسماء
وكنت عايز أقول لمنايا أنا مع أسماء لسبب واحد بس إن كلمها ده كله فعلا صح النهارده الشاب عايز يغلط مرة وإتنين وتلاتة وعارف إنه فى الأخر هيلاقى إللى هيعديله ده كله لكن تعالى بقى لو هيا إللى غلطت كده برضه هيا إللى تروح و تتكلم معاه وتتأسفله كل ده بيخلى كرامة البنت ولا ليها أى لازمة عنده وأنا على فكرة مش بحب النوع ده من الشباب ولما بلاقى بنت بتعمل كده بحاول أنصحها لأن مش بحب أشوف بنت فى الوضع ده ومسلمة وياريت بيبقى فى الأخر على واحد يستاهل
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:46 pm

اولا اهلا بيكي ومنورانا ويشكرك لانك خليتي ولاول مرة اسير يدافع على البنات الحمد لله عشت وشفتك يا اسيربتدافع على البنات ودا ان كان بدل على شيء فهو على نبل اخلاقك بس اوعة تزعل انا بهزر انا عارفة انو تقيل بس استحمل دنا زي جدتك بردو هههههههههههههههه Razz Embarassed Wink
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:54 pm

لأ مقدرش أزعل منك يا عثل ويلا شدى حيلك ودافعى بقى عن الغلابة إللى وراكى إللى بيتحاموا فيكى
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:56 pm

مين الغلابة دول
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 5:58 pm

مش أنا قولتلك إنتوا لا غلابة ولا بتاع أنا بس كنت حبيت أجامل بس دايما بتظهروا على أصلكوا أوعى إنتى بقى تزعلى
ملاك الحب
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 6:10 pm

وحزعل ليه احنى بجد مش غلابة وانا مش مظطرة ادافع عن البنات عشان ازمن هو الي حياخد حقنا منكم وفتكر ان البنات منهم مامتك واختك و حببتك ومراتك يعني براحة علينا
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 6:23 pm

إيه إيه إيه حيلك عليا حيلك والله إنتى شكلك زعلتى أنا والله ما أقصد وبعدين مش كل البنات طبعا كده فيهم الكويس جدااا و على فكرة ولا بلاش كفاية بس خلاص ما تزعليش بهزر والله كل كلامى هزار
soma
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:25 pm

انا متشكره جدااااااااااا علي ردودكم علي الكلام اللي قلته وانا متشكره جدااااااااااااااااا يا منايا واحنا حبايب دايما وساعات في اختلاف في وجهات النظر بس ميهمش طبعا اهم شي ان احنا متفقين واصدقاء واخوات ويارب صدقاتنا تدوم يارب ومتشكره جدااااااااااااااا يا اسير علي اتفاقك معايا وكل ده طبعا وجهات نظر
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:31 pm

Very Happy

عدل سابقا من قبل المشرف العام في الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 5:00 pm عدل 1 مرات
monaia
عضو جديد
عضو جديد
monaia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:55 pm

ميدو انت فعلا معاك حق فى اللى انت قلته عن البنات والشباب لان ده بيحصل فعلا.وميرسي ياسمسمة ياقمراية على كلامك الجامد ده .وفعلا احنا اصحاب واخوات بس ارائنا مش واحدة .,ويمكن ده السر فى اننا مع بعض لحد دلوقتى.ربنا يخليكى ياجميلة..
فارس الحب

فارس الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 09, 2009 10:01 am

يقول اسير الحب مينفعش أبدا أسامح حد ميستهالش طيب كلام كويس بس ليه مش ممكن تغلط انت بعد كده وتعرف ان اتسامح فى الحب شى جميل واجب على كل الناس حب او يعرف معنا الحب لازم يعرف التسامح علشان يعرف يحب ويكمل كويس معا الطرف التانى صح ولا انا غلط
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 09, 2009 3:21 pm

مع إحترامى ليك يا فارس واضح إنك مفهمتش قصدى من كلمة مينفعش اسامح حد ما يستهالش أكيد أنا وقعت كتير فى حتة إنى محتاج من إللى بحبه إنه يسامحنى بس مكنتش الشخص إللى بقول عليه ما يستهلش وانا كنت اقصد بالكلمة ديه الناس إللى هما اصلا بيبقو لا بيحبو ولا بتاع ومجرد وقت وبيعشوه والسلام بمعنى اصح الناس إللى بتتسلى والناس إللى مش بيفرق معاها احاسيس ومشاعر الناس إللى قدمها و الناس إللى تحب إنها تغلط وتتسامح بس إنما إللى قدمها يغلط ويتسامح لأ هو ده قصدى با إللى ما يتسهالش يتسامح يارب اكون قدرت اوصلك المعلومة وفى إنتظار تعليقيك يا فارس
فارس الحب

فارس الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: التسامح في الحب   التسامح في الحب - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 09, 2009 6:59 pm

فهمتك وشكرا اسير الحب على الرد

التسامح في الحب
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-