منتدي الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عبقرينو
عضو جديد
عضو جديد
عبقرينو

ذكر

ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟   ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 5:34 pm

عندما تظهر للك مشاكل فى الحب واجهها مثلا وجدت حبيبك أو حبيتك وده ألى ماشى اليومين دول وهو للأسف الخيانة لا تصدق ما تسمع ولا ترى وذلك بناء على قول المولى عزوجل(وان جائكم فاسق بنبأ فتبينوا عسى أن تصيبوا قوما بجاهلا فتصبحوا على مافعلتم نادمين) فأرجوا التأكد أولا وأذا أثبت صحت هذا فأترك حبيك فورا وأنسى لأنه لم يستاهل دمعة واحدة وأذا لم تستطع أن تنساه أذهب أليه وحاول أن تتشاور فى هذا الموضوع وأعرف ماهى أسباب التى جعلت الحبيب يخون وأصلح من شأنك ثم بعد ذلك أجعله يراك وأكيد سوف يرجع لك لأ الأنسان عندما يحدث له موقف خيانة ويترك حبيبه وعندما يراه حبيبه مرة أخرة يبقى عاوز يرجعله ولكن مخجول جدااا وذلك لأن الأنسان الذى أحبه تغير الى الأحسن وهذا
يكفى أنتظرواا المزيد طى لا أطيل عليكم
مع تحيات: عبقرينوووو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
ملاك الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟   ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟ Emptyالسبت سبتمبر 13, 2008 9:17 am

يعني على ضمنتك لو اتبعت انصيحة دي مش حتكون عندي متاعب بشكرك على انصيحة Embarassed I love you Wink
BOSBOS
عضو جديد
عضو جديد
BOSBOS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟   ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟ Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 8:00 pm

[b] Embarassed ياريت كان ينفع مكنش حد غلب خالث بس في انت لو جربت تحب انسان بجد تحبة اكتر من نفسك مش هتتخيل انة بيخونك او بيضحك عليك حتي لوكان كدة فعلا ولو صدر منة اي حاجة تضايقك بتبررلة دة بمليون سبب علشان انت من جواك مش عايز تصدق لا زم الواحد يتحكم في مشاعرة وميحبش حد للدرجة دي
أسير الحب
المشــرف العــام
أسير الحب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟   ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 8:30 am

لأ أنا مش معاكى يا بوس بوس فى النقطة ديه الحب مفهوش حاجة إسمها درجات الحب حب وإللى ميقدرش حب حد ليه ويعمل حاجة من إللى قلتى عليها يبقى مش إسمه حب أصلا ويبقى ده مجرد تسلية مش أكتر

ماذا تفعل لكى تمشى الحياة دون متاعب أو ألم؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-