الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 رسائل الحب

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رسائل الحب   الخميس سبتمبر 11, 2008 1:54 pm

رسائل تدوب القلوب Embarassed


عدل سابقا من قبل جنة الحب في الخميس سبتمبر 11, 2008 5:27 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الخميس سبتمبر 11, 2008 2:06 pm




لو سمحت قبل ما تنام ادي للقمر خبر عشان يطلع وينور بدالك يا قمر

الي خلقك خلق مليون غيرك بس والله ما يسوون رمش عينك



لحبك في قلبي تلات جبال جبل شوق جبل لهفة وجبل ارميك منو لو نستني

اذا حسيت ان رجليك وجعوك ذا من كثر ما بتجي وتروح على بالي

يا ريت عيونك بحر عشان اسبح فيها وياريت ماعرف اسبح عشان اغرق فيها

اشتياقي لك رهيب ومن دونك العالم كئيب وكل جرح فيا عصيب وبرسالة منك اطيب

اعطيك قلبي بس خلي بالك منو مش عشان هو قلبي بس عشان انت فيه

يا وردة فوحي على من سكن روحي ومن ملك قلبي وعالج جروحي

Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الخميس سبتمبر 11, 2008 2:08 pm

وانتظروا الجديد مع نوجة احلى تحية الى احلى منتدى شكرا Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 12:59 pm


مشكورة أوى يا نوجة على الرسائل الجامدة ديه أنا كنت قالب الدنيا على رسائل تكون زى ديه وأنا على فكرة مستنى منك رسايل تانية تكون حلوة زى ديه يلا متغبيش علينا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 1:58 pm

بجد رسائل جميلة تستاهل الواحد يقراءها وبجد عجبنى التشبية دية اوى !!! يا ريت عيونك بحر عشان اسبح فيها وياريت ماعرف اسبح عشان اغرق فيها روعة روعة روعة ,,,
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 3:40 pm

شكرا لله انها عجبتكم و يريت تجربها سحرها باتع هههههههههههههه وانا بشكركم على الرد
Embarassed I love you Embarassed I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 3:50 pm


منغير ما تقولى سحرها باتع جداااااا بس أنا كان نفسى ردك المرة ديه يكون مليان برسايل تانية زى ما طلبت منك يلا أنا مستنى تانى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 6:31 pm

ماشي يا عسل قول رايك في دول Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الجمعة سبتمبر 12, 2008 6:40 pm

رسلتك ماتكفيني مكلمتك يمكن ترضيني اشوفك هو منا عيني
تعلن هيئة الفلك عن اختفاء احد الاقمار فحاسب يا حبيبي ليمسكوك
كلمني بسرعة قلبي وعقلي مختلفين عليك واحد يحبك وتاني يموت فيك
اذا احبك مليون فانا منهم واذا احبك واحد فهو انا واذا لم يحبك احد فعلم اني مت

Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 6:28 am


يا جامد إنتا يا جامد أيوه كده بس برضه أنا طماع عايز تانى وإيه رأيك لو نعمل قسم وتبقى إنتى المسؤله عنه ونسميه قسم الرسائل الرومانسية

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 6:50 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا كفاي علي المكان دا وانا سعيدة جدا انهم عجبينكم وعلى فكرة الكلام دا ميحسش به غير الي بحب و الرومانسي بس وشكرا على العرض الحلو دا.ودي عشانك يريت تعجبك Wink
استعد لتحليل الدم انتظر النتيجة في الطريق اكتشاف خطير فصيلة دمك .ع.س.ل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:01 am


ارسل حمامة سلام في فمها وردة غرام من الولهان لاعز انسان

بردان بوسة تدفيني مشتاق صوتك يكفيني مظلوم اشوفك تواسيني

همسة حب تغنيلك لهفة شوق تناديلك دمعة الم تشكيلك احلى سلام اهديلك

لدموع اسرار وللحب اثار وفراقك نار واشوفك تمحي كل شيء صار



حياتي في خطر مشتاق رسائل من القمر يا ترى يبعتها ولا اشرب من البحر

Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you Embarassed I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:05 am


والله إنتى إللى عثل بجد والرسايل ديه أحلى بكتيييييير من إللى فاتت إسمعى كلامى بقى وتعالى نعمل قسم وتبقى مسؤلة عنه نحط فيه كل الرسائل الرومانسية فقط بدل ما إحنا هنفضل نحطهم فى رد واحد ويعالم إللى يشوفهم من إللى مايشوفهمش

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:23 am

هههههههههههههههههه شكرا بس دي مسؤولية كبيرة علي مقدرش عليها Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:31 am


أنا راضى زمتك بقى قسم الراسائل ده حاجة علشان يبقى مسئولية إتكلى إنتى بس على الله و قولى موافقة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:52 am

عندك حق يا ميدو وحياتي عندك يا نوجة تعمليه على الاقل علمي الشباب تبعت رسائل حلوة ههههههههههههههههههههههههههههه اوعو تزعلو يا شباب Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 7:55 am


حد يقدر يزعل من العثل برضه بس إنتى واخده خلفيه وحشة عن الشباب كده ليه إنهم مش بيعرفوا يكتبوا رسائل رومانسية لأ فى على فكرة ناس كتير بتعرف تعمل ده مش إنتوا لواحدكوا يعنى يا بنات

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   السبت سبتمبر 13, 2008 8:01 am

هههههههههههههههههههههههههههههه يمكن Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الأحد سبتمبر 14, 2008 9:48 am

مش مهم المكان المهم الكلام وانا بشكركم على الرد الجميل دا وانتي يا ملوكتي انتي عرفة غلوتك عندي على العموم انا مش بعرف اعمل كدا Embarassed I love you Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الأحد سبتمبر 14, 2008 3:37 pm

ماشي برحتك يا قطقوطة انا كمان حكتب رسائل كانت بتجيني ادوني رايكم
ize=18]اتفقنا نكون انتنين انا رمش وانتي العين اذا ما فرقنا القدر ما يفرقنا بشر
رسلت القمر ينور طريقك رجع زعلان قلتلو مالك قال نورها عماني
اروع القلوب قلبك واجمل الكلام همسك واحلى مافي حياتي حبك
سالت العسل انت زعلان ليه قال لي حبيبك اخد مني اسمي وطعمي
الشمس ترسل حبا ذهبيا والقمر حبا فضيا وانا حبا ابديا
مساء الخير لاحلى طير مساء الحب لاطيب قلب مساء الهنى لعمري انا
الاسم مجنونك العمر ضايع بدونك الهوابة ارسم عيونك النهاية احبك
ساظل احبك حتى ولو طال انتظاري فان تكن قدري فانت اختياري
Embarassed Embarassed I love you I love you Embarassed Embarassed I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الأحد سبتمبر 14, 2008 4:11 pm


إنتى على فكرة فى دخلتى دايرة المشوارات خلاص على إنك زى ما قلتلك هتمسكى مشرفة على قسم رسائل الرومانسية جهزى نفسك يلا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الأحد سبتمبر 14, 2008 5:37 pm

اتمسكتي يا جنة ومحدش سمة عليكي ههههههههههههههههه Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جنة الحب
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 83
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الإثنين سبتمبر 15, 2008 6:40 pm

هههههههههههههههه لا انت وقعتي نفسك لما حطيتي الرسائل دي عشان بجد احلى من رسايلي Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أسير الحب
المشــرف العــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الإثنين سبتمبر 15, 2008 6:48 pm


بقولكوا إيه إنتوا الأتنين هتقعدوا ترمونى لبعض إنتوا تؤام إنتوا الأتنين مجاتش بقى فى ديه يلا إنتوا الأتينن إستنوا خبر عن قريب إنشاء الله

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملاك الحب
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
مشــــرفة منتــــدي المــرأة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1220
العمر : 27
الموقع : www.sa3ada.3arabiyate.net
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسائل الحب   الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 6:23 am

ههههههههههههههه ايه ياعم ميدو انت عايز تطبق علبا المتل الي بقول من حفرة حفرة لاخيه وقع فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رسائل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي الحب :: منتديات التعارف والحب والرومانسية :: الحب والرومانسية-
انتقل الى: